Merhaba kızlar 34 haftalık gebeyim. Gün içerisinde gayet normalken akşam üzeri 4-5 sırasında aniden bi halsizlik oluyor ve sürekli bedenim uyuşuk, gözlerim sadece bir noktada takılı kalıyor. Kendimi çok kötü hissediyorum sizlerde de bu durum oluyor mu? Demir eksikliğinden falan olma ihtimali var mı?