https://mutluresim.com/
Kızlar sabahtan beri mide bulantısı kusma şikayetiyle hastaneye gittim. Tansiyon normal ancak protein + çıkmış. Doktor ekrandan bakıp normal dedi ama şimdi e devletten görünce korktum. Protein + olması riskli bildiğim kadarıyla. Görmemiş olabilir mi doktor acaba