edis22 canım benm de kızımda 38.hafta da hareketleri azaldı kontrol e gittiğimde suyu bitmek üzere dedj ve acil sezeryana alındım bebegim sağlıkla doğdu hiçbir sıkıntı olmadı şu an 2,5 yaşında.Senin bi sıkıntı yoktur belki de tabiki hiç korkma ama ne olur ne olmaz doktora görün bence