AylinYasinYagi İksininde kendine göre zorluğu var .Duruma göre ilerlemek en güzeli şahsen 🌸. Normel doğum olur cok dikişin olur alttan eziyet olur ,Sezaryan olursun aşırı argın sancın olur doğum sonrası eziyet olur .Normel olur dikişin 2-3 tane olur miss gibi olur ,Sezaryan olursun doğum sonrası agrı sancı olmaz çabuk ayaklanırsın mis gibi olur .Kişiden kişiye göre cok değişiyor herkesin kendşne özel aslında doğumları .Ben Sağlık sorunu olmadıkça Sezaryan istemiyordum düşünmüyordum velhasıl 8 cm açıklık ile sezaryana alındım mecburi şükürler olsun dogum zamanı cok sorun cektim dogum sonrası cok kolay toparladım oyle agrı sancım felan hiç olmadı .Mesela eltim 3’de Sezaryan ,dogum sonrası dogum sancısı cekiyor bildiğin 3 gün felan beter oluyor .Yapısal durum malsef .