Esra5 Kızlar 38+3 haftalık hamileyim bugün kontrole gittim ve hiç ağrım filan yoktu normal ultrasonla baktı bide çatı muayenesi yapalım dedi ve 2 cm açıklığın var dedi çok şaşırdım hiç beklemiyordum cumartesi sabah tekrar görüyüm dedi ısrarlada sabah çağırdı acaba bi kaç cm daha açılma olursa cumartesiye kadar doğuma alırmı?
Babyboy Esra5 benim 3 hafta oldu 2 cm açıklıkla bekliyorum canım moralim çok bozuk 1 cm bile ilerlemedi ve her gün yürüyüş hurma ne varsa yaptım yok Salı gününe kadar beklicez Salı suniyle başlatıcaz artık dedi 39 +2 yim
Esra5 DayiogluSevgiGkhan amin inşallah rabbim hepimizin yavrularını sağ salim kucağımıza almayı nasip etsin
Esra5 EsraAltun valla hiç belirtim yoktu ağrım filan yoktu bi aşağı doğru baskı vardı 2 cm açıklık diyince şok oldum hiç beklemiyodum
HalisEbruoban Esra5 canim hic belli olmaz cumartesiye bile kalmaz benim 1 santimdi cuma gel dedi sali gunu alisverise gittim eve geldim sancim basladi sali gunu dogurdum cumaya kalmadi yani
HalisEbruoban Esra5 devam edebiliyo canim benim oyle oldu 1 cm acilmam vardi pazertesi doktorum cumaya gun verdi benim sancilarim sali basladi carsamba dogurdum
HalisEbruoban HalisEbruoban bol bol yuru comelme hareketleri yap zaten zamanin gelmis erkende degil seni anlayabiliyorum artik bi an once dogurmak istiyodun insallah yavrunu saglikli bi sekilde bi an once kucagina alirsin