22_FN humeyrasmother transferin ilk günü sayılmıyo canım çok sevindim bende bugün vericem inşallah benimkinde yükselmiştir
Limonzeytin 22_FN 2 günde bi ka ver en az 2 kat artması lazm sağlıklı olması için. Ben 10.gün vermştm 98 çkmştı. 3 gün embriyosu 2 taneydi teki tuttu şmdi şükür 31 haftadayız. Kendnede dkkt et iş güç yapma kendnı koru emi. Hayrlı olsn
Semaaa16 Limonzeytin maşallah size inşallah bizde ögunleri görürüz ben 5 haftaligim henüz genelde yatıyorum sürekli ama çok oturduğum yada çok yurudugum zaman çok hafif silik şekilde bı lekelenme gibi birşey görüyorum. Acaba 3 ay boyunca ful yatmalimiyim siz nasıl yaptınız tüp bebekte
humeyrasmother Limonzeytin aynen doktorum söyledi dikkat ediyorum her ne nr kadar etsende nasibini yaşarsın 8 haftalıkken kalbi durdu ilk tüp bebeğim 7 martta kürtaj olmuştun rabbim hayırlısını versin inşallah herkese
60_sD Limonzeytin Benim de 3 gün emriyosu şuan 4 günüm siz nelere dikkat ettiniz hissettiniz mi tuttuğunu 🙏🏻
Semaaa16 22_FN belli olma.canim değerin gayet iyi benim 8. Gün 12 çıkmıştı 12. Gün 42 çıkmıştı umut çok yüksek hayırlı sağlıklı olsunlarda 🤲🥰