Seydanuurr4 düzenli gelmiyorsa veya aşırı şiddetli değilse telaş etmeyin az önce benimde oldu 30+4 üm adet ağrısı gibi belimden girdi bir süre sonra geçti bebek te toplandı ama düzensiz ve aralığı az olursa bunlar normalmiş rahim kendini doğuma hazırlıyormuş canım