Ysmn5836 Kızlar 21+3 olduk ogluslarimla yarın kontrolumver burda okuyorum biri hep geriden gelir diyorlar korku saldı içimi doktorda öyle olabilir demeisdi dua edin yarın doktor güzel şeyler söyler insallah
Kusem Ysmn5836 benim de 21+2 tek yumurta ikizleri 👼👼 çok yakınmış bizim. geçen hafta gitmiştim gelişimleri çok yakındı. Kötü düşünmeyin. 🥰 Hangi ildesiniz?
Mervesena61 Ysmn5836 inşallah saglikla kucağınıza alırsınız bebislerinizi bende 20 haftalik tek yumurta ikizi hamileyim hep ayniydi ilk defa bi hafta geri oldugunu soyledi doktorum.korktuk biraz. normal oldugunu söylüyor ama sizin nasıl gidiyor
Ysmn5836 Mervesena61 canm ben yarın hastaneye gidicem şuana kadar geri olayı olmadı biri zaten 2 gün sonra tutunmusdu bakalım yarın ne olucak oglende randevum çıkınca hemen yazarım dua edin bebiklerimizi sağlıcagimiza alalım kucagimiza
Mervesena61 Ysmn5836 inşallah canım hayırlısı olsun saglikla kucagimiza alalim.hayirli haberler insallah