poncikk19 bende bugün tam 37 haftalık oldum ve benim de son bir aydır sancılarım var, 32 de nst ye girdim ve sancı yok dediler. Geçen hafta gece boyunca sancım vardı acile gittim sabahtan alttan baktılar 1 cm açıklık var dediler ama nst de yine sancı çıkmadı ultrasonda da her şey yolunda dedi doktor bende anlamadım yani ben hissediyorum sancım var ama nst de çıkmıyor anlam veremedim