Gul_hamad Onsekizinciharf ilk ögrendiyim gunden beri yiyorum. Hatta eskiden de severim hurmayi,gunr en az 5 tane yiuorum. Simdi 33 haftamdayim
Melikeznar Onsekizinciharf 37 haftadayım iki gün oluyor yemeye basladım. Çok erken yememek lazım açılma yaptığı için. Hergün sade soda içmektede fayda var doğum için
Onsekizinciharf Kenanizm18 sağol canım ya doğumu kolaylastiriyormus diye duydum o yüzden çokta erken yemek istemedim
Onsekizinciharf Gul_hamad rahmin kasılmasına yardımcı oluyormuş galiba o yüzden erken yemek istemedim canım ama herhalde şuan başlasam olur
Kenanizm18 Onsekizinciharf evet canım ama erken dogum riskini aşmışsın 5 tane yiyebilirsin, perine masAjınıda arastır 💙
Melikeznar Onsekizinciharf bana da dr söyledi hergün bir tane sade soda ve kuru kayısı da doğuma yardımcı oluyormus
Feyza3214 Onsekizinciharf yapabilecekmisin perine mesajını ben araştırdım birazda biraz korkutucu ya😪
Onsekizinciharf Feyza3214 ay denicem bakalım görcez canım 😂 valla öyle de şöyle düşün ben ağda yaptırdım geçen yaptırırken hep dedim ki sen doğum yapacaksın bu acı ne ki falan diye avuttum :)