Mnvrrrrr Merhabalar bebeğim 25 haftalık ama hala tekmelerini kasıgımda hissediyorum ve hala çok güçlü bi tekme değil normal mi sizce ?
Bet-53 Mnvrrrrr 24 haftalık hamileyim bazen kasıkta bazen daha üstte hissediyorum normal diye düşünüyorum sonuçta büyüyor
Bet-53 Mnvrrrrr normalmiş canım birisi daha böyle post atmış okudum 27. Haftasında felan hep kasıkta hissediyorum diyenler çok var normalmiş yani stres olma
Mnvrrrrr Bet-53 ayy iyi bari bana bi garip geliyor herkes cok hareketli durmuyor falan diyor benimki arada hareket ediyor oda hep kasigimda