Selam kizlar kısmetse yarın sabah planlı sezaryanim olacak 2.oglumuzu kucağımıza alacağiz Allah nasip ederse,sizlerden güzel dualarinizi rica ediyorum,sağ salim çıkalım inşallah oğlumla birlikte🙏 biraz hüzünlü,biraz heyecanlı,biraz korkuluyum,arkada bir çocuk daha birakiyor olmak icimi burkuyor ne yapar ne eder dusunmeden edemiyor insan.İnsallah bu sefer daha kolay iyilesirim ilkinde 20günde eski halime dönmüştüm çünkü.