nazy Neseeli evet 2 haftaya kadar sorun olmuyormus ama kilosu doğana kadar çok fazla olur diye de korkuyorum bende 35+3 yani bugün gittim 3094olmus kilosu umarım çok aşırı kilo olmaz nomral doğum istiyorum ben ama hayırlısı olsun ☺️
Neseeli nazy benim 35+3te 2800 dü sadece bir hafta öndeydi .. senin iki hafta önde olduğu için 3000 demekki dikkat edersen düzeliyor canım.. ☺️
nazy Ece__ anladım benim hep 1 hafta onde cikiyordu şimdi 2 hafta onde çıkıyor doktor bugün benim bebeğim içinde aynısı dedi bugün baş çevresi için şimdiye kadar hiç öyle denmemisti korktum bende
melsedd nazy banada öyle demişti iki üç hafta önden gidiyor demişti ama orantılı büyüyor falan demişti valla bende korkmaya başladım
nazy Dilaraortacc1 hadi ya peki siz kaçıncı haftadasiniz bebeğinizin kilosu nasıl inşallah normale döner ya
Dilaraortacc1 nazy 28.haftadayken gittim 2 hafta önde cikti 1500 gr şimdi 3 haftaya cikmis şeker yuklmesinde de sorun çıkmadı iri bebek olacak sanırım
Nurmetozz Dilaraortacc1 benimde 3 e çıkmuş ya bugün kontrolde doktor söyledi 32 yim 35 le uyumlu ve ben diyet yapıyorum😩
gullsah222 Nurmetozz Bende aynı durumdayım. Ama doktorum problem görmedi sadece iri bebek olacak ve mecburi sezaryan olacak.
Dilaraortacc1 Nurmetozz bana diyet vs onermedi henüz beni kilom düşük doktorum sadece ne yesen.bebege yaramış yapacak bisey yok dedi 😂