Kızlar merhaba, 19 haftadayız bebişimle. Hem ev hanımıyım hem çalışıyorum haftada bir gün iznim var. Bazı günler çok enerjiğim bazı günler ise uykudan halsizlikten hiç bişey yapasım gelmiyor. İş yerinde yeterince koşturup yoruluyorum eve gelincw enerjim kalmıyor özellikle izin günlerimde sürekli uyuyorum. Eşimde bana çok kızıyor evle uğraşmıyorum diye. napıcam bilmiyorum benim gibi olan var mı 😭