Ardakumsal Kızlar Bu ay Klomen Kullandım Ayn 8 de çatlatma İgnesı 14.gün leke gordum sadece adet olmadım ama Bugun 20. Gün Yarın adet Günüm Düzensiz normaldede Ama Yarın test yapsam Mı Yaparsam Cıkarmı Bilgisii olan Yaşayan Var Mı 🙏
Okyanus1 Ardakumsal canım yaşanadım bilmiyorum ama yapabilirsin bence 19 gün olmuş sonuçta varsa çıkar yumurtlamadan 17 gün sonra test yapıyoruz normalde
Esrakky Ardakumsal Lekelenmede olmus bendede oldu ustune hamile oldugumu ogrendım gercekten kacamazsın yap varsa çıkar inşallah 🙏 rabbim gönlune gore verır inşallah yap gitsin ha bugun ha yarın neyse cıkacak zaten
mrvsrcn Ardakumsal canim adetin düzensiz olsa bile ilaçlarla yumurta geliştirip catlattigin icin en geç iğneden sonra 17. Gün regl oluyorsun. Olmazsan zaten yumurtan kiste dönüşmüş demektir. Ben iki kez iğne yaptım birinde 17 birinde 16. Gün oldum. Bekleme yap testini sonucuna göre doktora gidersin
Ardakumsal mrvsrcn kıst oluyordu zaten Buyumedıgi icin igne kullandm Ama hic bir belırtımde yok sadece karın ve kasık agrısından Baska Siizn Olumlu sonuc oldumu yoksa süreciniz nasıldı
mrvsrcn Ardakumsal benim yumurtlarım klomene karşı direnç gösterdi büyümedi iki ay femera+ovitrelle uyguladık maalesef negatif oldu nasip değilmiş
Esrakky Ardakumsal Adetime 8 gun kala lekelenmem oldu ilişkiden sonra sabah test yaptım aşırı silik çıktı sonra kan verdım 14 cıkıstı suan 27 hafta olduk cok şükür
Ardakumsal mrvsrcn Rabim nasıp etsin inşşalah hepmızide benımde bır yumurtam büyümüştü catlatma yaptk baklm sonucu gorcez inanmıorm ama nasıp
Ardakumsal Esrakky benimde öyle leke geldıgı günü sayarsak 8 gün oluyor leke geldı sonra durdu yarın adet günüm karın agrım var siizn ne olmustu belırtırlrınız rabım saglıklı bır şekılde Kucagınıza almayı nasıp etsın hamılelrın duası kabul olurmus dua edermısınıx benım icinde 🙏
Ardakumsal Esrakky adetınız Daha gelmemısmıydıı ? Test yaptınızda Benımde ilişkiden sonra geldı ayağa kalktımda peceteyle silerken geldı
Zuzununannesi01 Ardakumsal benimde adete 5 gün kala ilişkiden hemen sonra geldi o anlık 3 gün kala test yaptım çıktı canım
Zuzununannesi01 Ardakumsal yok canım hiç belirtin yoktu hatta hasta oluyorum herhalde dedim ama devamı gelmedi