Emine2222 Size bi sorum olcakdi ben 7+1haftalik hamileyim ve bugün beyaz sümüksü kati akintim oldu sizce normalmi böyle et gibi degilde benzer kati baya normalmis diyorlar ama yinede size danismak istedim
Melike464860 Emine2222 kanama olmadığı sürece sıkıntı yok canım bildiğim kadarıyla. Hem gebelikte akıntı artışı fazla oluyor belki ondandir
Harunnisa Emine2222 akintin var canim normal birsey ama dr soylemelisinki tedavi olasin akinti ilerlerse erken doguma bile sebebiyet verebiliyormus ilk kizimda cok ilerlemisti dr hemen igne baslatmisti cok ilerlemeden ilacla geciyor dr soyle
Emine2222 Harunnisa aynen canim 2-3hafa sonra randevum var ozaman diyecegim kendimi yordum bugün ondan heralde agir kaldirdim da
Harunnisa Emine2222 yormaktan olur mu bilmiyorum ama degisen hormonlardan kaynaklaniyor hamilelikte daha cok akinti oluyor bol su icmek önemli