gunesligun 29esmanur09 kış bebeği çok iyi oluyr. Evde durmk zor olmuyr. Sıcaklar bunaltmıyr. Benimde 16 mayıs
29esmanur09 gunesligun umarım öyle olur ev soğuk olduğu için korkuyorum biraz. Bir de bir tane oğlum var büyük ihtimalle onun peşine bebekle koşucam
29esmanur09 Limonsekeri maaşallah sanırım en son ben doğurucam. Keşke sat Mayıs anneleri grubu kurulsa burda😊
busrabusr 8 mayıs sat, 7+2 bulantılar kusmalar hat safhada 2. Bebeğimi bekliyorum. İlk gebeliğim de bol kusmalı bulantılı geçmişti. Sağlıkla sıhhatle kavuşalım inşallah hepimiz 💖
29esmanur09 busrabusr Allah yardımcınız olsun. Benim de sabah kusmalar akşam bulantılar oluyor ilk gebeliği de. Çok iğrenç birşey gerçekten ama sonu güzel 😊
tmelooo 29esmanur09 kış bebeği daha iyi olur yazın daha sıkıntılı oluyor yiğenlerimden biliyorum 7+0 bugün kalp atışını duyduk ama dün akşam az bi kanamam geldi dün gece yatış verdiler iğne yaptılar düşük olmaması İÇİN progestan verildi hiç kalkmadan yatıyorum çok korkuyorum yine olursa diye zor geçiyor sağlıcakla ilerlemeyi. Nasip etsin Allah’ım
29esmanur09 gunesligun yaaaa Rabbim inşallah bu sefer kız nasip eder. Yani ben öyle olsun çok istiyorum🤭
29esmanur09 gunesligun gunesligun evet inşallah o zaman ara ara buraya yazar halinizi hatrınızı sorarım kızlar