Cisem_demir Canım anneler bugün doktor kontrolüm vardı 38. Haftamızdayız doktor herşeyin yolunda olduğunu bebeğin kanalda ve rahimde 1-2 cm’lik bi açılma olduğunu söyledi. 1 hafta sonraya tekrar randevu verdi. Bu benim ilk hamileliğim hâl böyle olunca insan merak etmeden duramıyor tahmini ne zaman ilerler bu açılma ara ara belimde ve kasıklarımda ağrılar oluyor ama düzenli değil. Çook heyecanlıyım Allah’ın izniyle biran önce kızıma kavuşmak istiyorum. Açılmanın hızlanması için ekstra bişey yapmalı mıyım yoksa öylece beklemeli miyim yorumlarınızı bekliyorum🫶🏻❤️❤️❤️
Whitewomen Cisem_demir Merdiven inme çıkma yerde hareketler ananas hurma ahududu çayı plates topu ile hareketler eğilerek yer silme yürüme ilişkiye girmek
Gamzesaa Evde yapabileceğiniz şeyleri deneyebilirsiniz. Hurma,ananas genelde rahim kontraksiyonlarını artırdığı için hızlı açılma yapıyor. Bide ılık duş ayakta ama yanınızda biri olsun kasılmalarınız duşta başlarsa bi kaza yaşamayın
Cisem_demir @Whitewomen çok teşekkür ederimm hurma, ananas ve ahududu çayı yaklaşık 4 gündür yapıyorum. Ben en iyisi onlara ek merdiven ineyim çıkayım yerleri falan sileyim 😂
Cisem_demir @Mehtapca06 ayy deme kız🙈 olsun suni falan fark etmez açılsın da hayırlısıyla😂 İnşallah çabuk açılırız Allah bekleyen herkesin yardımcısı olsun bir nefeste kurtarsın bizi inşallah🤲🏽❤️
derya-01 Cisem_demir bende 1 cm acilmam vardi pazar sabahi doktora gittim eve geldigimde sancim vardi gece uyuyamadim zaten gece 4 gibi acile gittim 4 cm olmustu hemen uatis verildi suni sanci ile dogum yaptim
Cisem_demir @derya-01 valla ne güzell darısı başıma diyorum artık😂 ben yurt dışında yaşıyorum burda suni sancı vermiyorlar bekliyorlar kendi açılsın diye 🤦🏽♀️
Byz2019 Benim 2 cm açıklığım 3 günde 5 cm olup doğurmuştum hurma yedim bide çömelerek yürümüştüm evde 😂
Cisem_demir @Mehtapca06 kesinlikle katılıyorum beklemek daha çok yoruyor insanı bide o kadar ay geçti son ay - günler sanki hiç geçmiyormuş gibi geliyor insana, hayırlısı bakalım🤗
Mehtapca06 Cisem_demir evet malesef ben ilkinde 41+3de dogmustu aybi kaderide yasamak istemiyordum açıkçası insallah sağlıkla evlatlarimiza kavusuruz 🌺
Cisem_demir @Byz2019 ne güzel🤩 hurma bende yiyorum yarın başlıyorum merdiven inip çıkmaya, çömelerekte yüriyimm bakalım artık ne olcak🤣