Sevlll 6+5,gunluk hamileyim kesenin gelisimi iyi ddi ama kalp atisi yok 10gun sonra tekrar gel ddi normalmi kacinci haftada duydunuz?
Karakaya38 Sevlll cok normal canım ben 7+2 de duydum bazıları 8 haftada bile duyuyormuş normal sen kötü düşünme streslenme gayet normal
_gmzenur_ Sevlll Bende 6+6 haftalık hamileyim canım. 2 gün önce 6+4 gittim doktorum kalp atışını gösterdi ama dinletmedi bebek küçük kalbi etkilenir diye cuma randevum var o zaman dinleteceğini söyledi🙏🏻 inşallah sende hemen duyarsın canım.
Hemecikk Sevlll gayet normak merak etmeyin biz ilk gittiğimizde keseyi dahi görmedik sonra ikinci gidişte keseyi gördük bir sonra ki gidişte de kalp atışını duyduk. 7 ya da 8. Haftaydi. Keseyi gördükten sonra şu anda alttan baksam kalp atışını da duyarız ama gereksiz olur tekrar gelin demişti.
_gmzenur_ Sevlll Belki cihazından kaynaklıdır canım çünkü benim bundan önceki gebeliğimde karından baktı görmemişti vajinadan bakınca görmüştü.