Semaomer Nasilsiniz nasıl gidiyor dogum belirtileriniz var mi? Benim arada vajinamda batma kasiklarimda agri mide bulantısı sık idrara çıkma ve akintim var sizde durumlar nasıl?
ElifKarata Semaomer canm aniden hopluyorum yerimden öyle bir batıyor ki vajınaya. Böyle makatım sızlıyor içerde nabıyor İnan bilmiyorum 😂😂
cennetkokusu Semaomer Mide bulantısı da doğum belirtisi mi? Ben iki gündür ara ara kusacakmışım hissi yaşıyorum.
ElifKarata Hnfavcl her posta salça oluyorm 😂😂yetti galan hepiniz benden önce doğurcanz benm kızın turşusunu kurdum ben içerde 😘😂😂
Hnfavcl ElifKarata hemen hemen bu haftada olanlarda 38-39-40 haftalarda bi sıkıntı var bence hepimiz turşusunu kurcaz bebişlerin bu gidişle 😂😂😂🙇🏻♀️🙇🏻♀️😍😍
Asyacn cennetkokusu merhaba ben de aynı sorunu yaşıyorum, mide sorunları da doğum belirtisiymiş, bir haftadır böyle ama henüz doğurmadım 😣
Hnfavcl Semaomer yürüyorum canım, çömel kalk yapıyorum, sıcak duş hareket hakindeym ama gelesi yok heralde 😊
OuzBeyzaDuran 38 benim de ishal durumu var mı kızlar bende o var günde 3 den fazla tuvalete çıkıyorum bu da Doğum belirtisi olabilir mi acaba 1 aydır var ama şuan 38 olunca korktum bir an