Kızlar geleli onbesgun oldu bayrama kadar burdayım bayramda bıray bırhafta kalalı olucak gurbetteyim ailemın yanına geldım. Uçak biletleri hep bıtmıs onbırıne var temmuzun bıde yırmısekızıne var. Gıtmek ıstemıyom. Geç gıdeyım dıyorum ama 33 haftalık hamıleyım bır sorun okurum dıye düşünüyorum esım benı almaya gelıcek herkeste dıyo boşuna masraf yapmasın bır mılyar biletler bayramdan sonra tek gıt dıyolar .neyapsam bilemedım hıc gıtmek ıstemıyorum ama hazırlıklarımda var yetısırmı sızce neyapmalıyım yırmısekızıne kadar beklemelımıyım gecmı olur uçak 37ıncı haftadan sonra almıyo annem annem gelıcek doğuma ama yönele bırakamıyorum onları