Ruveyda_baskapan Hanımlar selam 🥰 31+3 haftamdayım bugün bebişimle doktorumuza gittik 1.900 kg - 42 cm olmuşuz , doktorum gayet iyi dedi. Sizde nasıl bu haftalar , iyi mi cidden bebişimin kilosu acaba .
Busssx Ruveyda_baskapan Benim de 31 de 2150 kg 44 cm de boyu çıkmıştı 10 gün ileri demişti benim doktorum sağlıklı olduktan sonra gerisi çok da önemli değil zaten 💐🧿
Ormanmeyveli Ruveyda_baskapan kilo boy her bebeğin yapısına göre değişkenlik gösterebilir bence doktorunuza güvenin ❤️
hunilimom Ruveyda_baskapan ben 30 da gitmiştim 1200 38 cm di karın çevresi geriliği varmis bu hafta tekrar gidicem 32+2 şuan sizin kilosu felan ideal maşallah
Padfoot Ruveyda_baskapan benim 32+0’da 2100/43 dü. Doktorum kiloyu çok seven bir değil kilosu çok azcık fazla demişti 😬
Padfoot Ruveyda_baskapan yok yok 31-32 de hep bu kilolardaymış hatta daha az. Sitedeki tüm 32. Hafta başlıklarına bakmıştım ben 😅
Ruveyda_baskapan Gizem260 buradakiler belki daha iyisini Biliyordur diye mi kullanıyoruz bu platformu , fikir ,öneri, merak giderme … gibi düşün