Evinru yani doöuma hazır ol sen yinede benimde 37+5 de altdan baktı bebek iri dedi çatı dar dedi yumuşama var evin yakınmı dedi yakın diyince bişey olursa gel dedi akşamı ağrılarım başladı ilk oğlumda nstye bağladılar sancım vardı 2cm acıklık vardı ama bebek kanaldada değildi 38+1 de sezeryan oldum 4 kg doğdu
Şu an ikinci oğlumu bekliyoeum 34+2 yim ağeılarım oluyo ama sezeryan olucağım icin sancı istemediğimiz şey