Merhabalar hanımlar 😍
Son 26 gün gözüküyor, 36+2 deyim benimle aynı haftada olan var mı durumlarınız nasıl? Nasıl geçiyor günler ? Ben biraz yorgun,uykusuz, devamlı lavaboda 🙈ve birazda şiş ayaklarla günlerimi geçiriyorum.. birazda sabırsızım sanırım 🥹🙈 günler geçmiyor gibi 🤔