Arsmngmz canım bende cikolata kisti vardı cift taraflı 3er cm ve birden fazlaymıs kaç doktora gittim herbiri birsey dedi kimisi asla cocugun olmaz kimisi artık cok gec tüp bebek bile olmaz ameliyat olman lazm neler neler.. sürekli moralim bozuluyordu 9 ay bekledik olmadı normal yolla. En son istanbul acıbademde bülent tıraş var ona gittim rahim filmi vs birsürü test yaptı abartılacak kadar büyük degil kistlerin 1 yıl bekle olmazsa tüp bebek yaparız dedi kafamı baya rahatlattı ama ben beklemek istemedim tüo bebek yaptırdık ve ilk denemede tuttu. İnsallah iyi olur senin içinde 🙏🏻