Kızlar sık sık kasılma yasıyorum bu haftalarda normal biliyorum ama. İlk kasılmam 30.haftamda idi serum verdiler nst yaptılar düzeldi. Sonra ara ara yine oldu gittim kasılma sancı yok dendi ama karnım taş gibi. Gazdan da olabilir dendi. Bu hafta magnezyum hapım bitti bende unutmuşum dünden beri gecmeyen kasılmam var esim şimdi magnezyum getirecek, bende belki gazdandır dıye su içerisine azıcık kimyon attım içtim. 2 gün sonra Dr randevum aceba gitsem mi yine acile. 35 haftalığım bebek hareketleri de yavaş ama dürttükce tepki veriyor. Hareketleri yeri daraldığı için tekme seklinde değil dönme seklinde hissediyorum. Birde karnım gergin ama sancı ağrı durumu yok. Ne düşünüyorsunuz normal mi bu durumlar