merhabalar bende 4+5 im. 2 kez ciddi kanama yaşadım kesemin yanında buyuk bir kanama alanı var ve kesem aşşağıda . Kanama dolayısıylamı aşşağıda oluştu kese yoksa kanama alanımı ittti belirsiz . Suan kahverengi kanamam devam ediyor cok yogunlugu yok . Lutinus sbh aksam 2 , prolutex sbh aksam 2 , ve 3 gunde 1 proluton depot vuruluyorm . Tamamen bilinmezlik içindeyim cok korkunc