rfzsB Ss1 merhaba cnm,bana da magnorm verildi ben bitirmeye çalıştım ama bitmedi,başka bir doktora gittiğimde onu kullanmaya devam et, istersen doğumdan sonra da kullanabilirsin dedi ama ben bıraktım
Ss1 Ladess rfzsB benim doktorum da bırakma dedi ancak burda kasilmalari yani normal dogumu engelliyor diye birakan arkdaslar okudum
Ladess Ss1 normal doğum olacaksa bırakılıyor kasılmayı engellediği için benim sezeryan olacagı için devam
BarBeyzazer Doğumdan sonra bile kullanmaya devam edilmeli diyor bazı doktorlar ben 17. Haftamdan beri kullanıyorum 36+3 günlük ikiz hamileyim kramp yaşamıyorum kasılmalarım vardı onlarda geçti magnorm a bağlıyorum
Ladess Elcnerdgn sormayın tiksine tiksine içiyorum ama bende bırakmıştım bi kaç gün çok kasılmam oldu geri başladım 😒
SEdaK Doktorum bana doğumda kanamaya sebep olabileceği için 35.haftada bıraktırdı. Maden suyu ve kuruyemişle yerini dolduruyoruz
Elcnerdgn Ladess benim kasılmam falanda Yok kramplarımda Yok ama doktorum ısrarla iç diyor dün gittim sordu iciyomusun diye iciyorum diye yalan söyledim cünkü lavabonun basında iciyorum içmemle direk çıkarıyorum midem kaldırmıyor artık
Ladess Elcnerdgn kaçıncı hafta ? Aslında ısrarla iç diyorsa mutlaka bildiği vardır değiştirin başka bir magnezyum için sadece kramp kasılma gibi düşünmeyin rahimdeki kasılmayı da önlüyor onunçok net farkedemeyebilirz ,şükür ki ben bugun son içtim ,yarın 38+2 planlı doğumum var 🙏🙏
Elcnerdgn Ladess 36haftalığz bizde 2hafta sonra 38de bizimde sezeryan son zamanlar olduğu icin sanırım doktor sancı vs olursa diye bence her ihtimale karşı iç diyor bana