Gamzeates çikolataya falan kanmıyorlar, o 21-22.haftalarda falandı 😂 hareket etmeyince yerdim çikolatayı hop başlardı..şu an 32.haftadayım, uyuduğu zaman ne yersem yiyeyim uyanmıyor..bazen elimle hafif hafif dürtüklüyorum karnımı bazen o zaman uyanıyor..eşim görünce buna hakkın yok niye rahatsız ediyosun çocuğu diyo 🤣😂 her bebişin hareket miktarı aynı olmaz, sizinki belki de rahmin arka duvarına doğru vuruyordur o yüzden çok hissetmiyorsunuzdur..bu arada şimdiye kadar hiç hareket saymadım, doktorum da önermedi zaten..gün içinde az da olsa hareketini hissettiysem yetiyor o bana 😅