Benimde baştan beri lekelenmelerim oluyordu sonraki günlerde hafif kanamalara dönüştü daha sonra tam adet kanamasi gibi kanama yaşadım bebek kesin düşüyor dedim hatta hemen doktoruna kostum hepsinde de doktor iğne ve progestan verdi plesanta aşağıda biraz ama dert etme zamanla çıkabilir dedi kanama alanıda var ama eski kan bu dedi son kontrolümde şuan hala akıntıyla beraber siyah kanamalarım oluyor doktorda bir ay böyle sürer eski birikmiş kan akar korkma dedi yinede haftada bir iğne ve progestan fitil kullanıyorum umarım benimkide çıkar yukarı 14 +5 haftaligim bende şuan