Tugce3441 30 haftalık hamıleyım bebrgın suyu çok fazla dedı dıyabet hemsıresıne yolladı her gün şeker bakılacak idrar kürü aldılar . Benım kasılmalarım çok fazla doktor rısklı dedı başına gelen varmı
tazebiranne_hg04 Tugce3441 şekeri karbonhidratı tamamen kesmeniz lazım bebeğin suyu şeker yükselince artıyor. Eğer kasılmalarınız ara ara oluyorsa normaldir.
Narnur Tugce3441 benimde fazla suyum 34 haftadayım şeker çıktı bende 1 haftadır ünsilin yapıyorum bide diyetteyim karpuz falan şekerli şeyleri kesin bakalım ben cuma gidicem dr normale dönmüş mü görcez
Gulsah25 Tugce3441 merhaba canim benmde oyle 36 haftaligm suan herseyim temiz ckyo ama nedenini anlayamdm bnde erken dogum olabilir sezeryan srasnda kanaman cok olur dediler arastrmaya sevk ettiler beni carsamba gdcm bklm ordakiler ne dicek madem oyle 37 de alirmi acaba bnde bilemiyorumm
Ruveyda_baskapan Tugce3441 meyve ve tatlı çok yeme hamur işini bırak düzelir , benimde 28. haftada çöktü bugün 31+3 olmak üzere gittim suyun iyi dedi doktor beslenmene dikkat et
Yaren56 Benimde suyum fazla ve sebebi bilinmiyor şeker testi yaptım ama temiz çıktı doktorum yinede diyet dedi