Arkadaşlar adetime 3 gün kala erken gebelik testi yapmıştım negatifti adetim 2 gün gecikince kaset test yaptım oda negatifti adet olsaydım bugün adetimin 5. Günü olacaktı ve hala adet olmadım ama test yapmaya da korkuyorum artık negatif görmekten normalde en fazla 1 gün gecikirdi 5 gün oldu ne yapmalıyım sizce kafam çok karışık 2 gün daha beklemeye devam edip test öyle mi yapsam acaba dualarınıza beni de ekleyin. 🌸