Selam kizlar
15 haftalik hamileyim. Dune kadar duz uzandigimda bebegin haraketlerini gore biliyordum. 2 gundur kasigimda baski siskinlik var. Hemde tas gibi. Uzaniyorum bebek haraketi yok. Sanki bebek asagida toplanmis gibi. Sabahtan beridir oyle. Sanirsam dunde oyleydi