Kızlar bugün kontrölüm vardı tansiyonum yüksek çıktı doktor tahlil istedi tahlil sonuçlarını bekliyoruz eğer tahlillerde kötü çıkarsa hemen doğuma alacak eğer temiz çıkarsa tansiyon ilacına başlatacak ve temmuz 11 e gün verdi tansiyonu benim gibi yüksek çıkan var mı 36 haftalığım