Evet kızlar brnde sonunda buraya yazıyorum ve odamdayim.. çok zorlu bir süreç diyebilirim ama çok şükür sonunda oğluma kavuşunca bitti.. ikindi 4 te sancılarım başladı 20 dk bir 10 dk bir falan derken sıklaştı.. gece 10.15 gece acilden giriş yaptık açılma vs yok ama sancı ve nişan gelmişti.. direk yatisimi yapıp doğuma hazırladılar nts takıldı vs derken sancım cok sık olmaya başladı suyum gelmiyor alttan muayene derken canım çok yanıyordu en son 5 cm oldu… Sabahi sabah ettim… Sanyalyeye otursam uyuyup duruyordum yani düşecek gibi uyku geliyordu tabi sancı ona bile müsade etmiyordu herkes çığlık çığlığa ben hep salavat cektim rabbi yesi duasını okuyordum. Arada sesli bağırarak salavat çekiyordum sabah oldu sonra çok şükür.. başka ebe geldi 7 cm açılmam oldu sabah gelen ebe suyunu patlatalim öğlene kadar bekleme dedi Allah razı olsun. Suyu patlatirken 1 saat sonra sancım çoğaldı affedersiniz diskimi yapıyorum sandım daha çok salavat cektim ağzıma peçete koyup ikinmaya başladım ve çok şükür doğumum uzun sürmedi. İkinmamda rahat oldu. Boşuna hiç ikinmadim tavsiyem sizde otle yapın ağzınıza bişey koyup ikinin ve ebelerinizin dediği gibi yapın sonrası kendiliğinden geliyor çok şükür 10.13 gece oğlumu kucağıma aldım çok şükür 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻