Herkese merhaba 20 haftalık gebeyim bugün üşütme belirtileriyle doktora gittiğimde covid olduğumu öğrendim. Bebeğim için endişeliyim🥺 önerileriniz neler parol haricinde herhangi ilaç içemiyorum başına gelen var mı tecrübelerinizi paylaşırsanız çok sevinirim🙏