Hatice123beril Merhaba kızlar. Ankara Şehir Hastanesinde doğum yapmak istiyorum büyük ihtimalle orda olacak ve 1 kere muayene ye gittim doğumu ma 4 ay var önceden gidip Dosya açtırmak gerekiyor değil mi
TazeAnne06 Hatice123beril dosya açtırmak derken anlamadım ama sürekli orada mı kontrol olacaksınız artık? Ben de şehir hastanesine gidiyorum perinatoloji bölümünde muayene oluyorum ikiz olduğum için. 9. Haftadan itibaren gidiyorum şuan 34 haftalığım
Hatice123beril İlk 5 ayımı Başka bir doktordaydım yani klinikte Şimdi 4 ayım kaldı ve geçen hafta şehir hastanesine gittim muayane oldum . Tekrardan gidip Muayene olup Doğum burda yapmak istiyorum diye konuşucam demi onu sordum