Duygui Benim de bebek sürekli kasıkta ama rahim ağzı açıklığın yoksa bunda hiçbir sorun yok, dinlendikce yukarı çıkar demişti doktorum. Ama tabi sizin durumunuzun ayrintilari farklı olabilir. Siz bol bol dinlenin, yatıp dinlenmek iyi geliyor, ben biraz dinlenince aşağıda baskı hissetmiyorum mesela.