Aylinur Kızlar düşükten sonra folik asit kullanmaya devam ettiniz mi. Ben hamile kaldığımı öğrenince başlamıştım düşük yaptığımda doktoruma sordum 3 ay önceden başlaman lazım demişti. Bugün başka bir doktor şimdi kullanmacaksın diyor sizce kullanmalı mıyım
TeoMom Aylinur Yani eğer bebek planlıyorsanız 3 ay içinde iç canım ben hamile kalmadan 1.5 ay önce başlamıştım
TeoMom Aylinur Ben geçen sene erken doğum yapıp bebeğimi kaybettim 1 hafta sonra doktora gittiğimde kontrole bebek için 3 ay beklemen yeterli o yüzden şimdiden folik asite başlayabilirsin demişti ama yine de sen bilirsin canım