Eslem_1
Özelde doktorunu çağırırsın gelir ama devlet gelmeyebilir. Neden son ana kadar beklesin ki? 38.haftada doğması normaldir bir çocuğun hatta 37 bile normal görünür. Dikişleri olan bi insanın şancı çekmesi iyi olmayabilir o an için. Bende haftaya tarih alacağım inşallah doktorum tatile çıkacak muhtemelen 38.haftada alınacak bebeğim ❤ Gelişimi güzel gidiyor şu anlık boyu kilosu herşeyi yerinde beklemenin anlamı yok dedi