Kızlar normalde özel hastahane takipliyim geçen hafta cuma günü kontrolüm vardı hiçbir sıkıntı yoktu bebeğin kilosunun 2.400 gr olduğunu baş ve göbek çevresininde haftasıyla uyumlu olduğunu söylemişti. Dün gece sancılandım ve başka bir hastahanenin acil servisine gittim fakat baktıklarında göbek çevresinin 2 hafta geri olduğunu ve idrarda protein kaçağının olduğunu söylediler . Bugün kendi doktoruma gittim ve kendiside onayladı karın çevresi geri dedi cuma günü 2.400 gram olduğunu söylerken bugün 2.200 gram olduğunu ve bebeğin kilosunun gerilediğini söyledi haliyle çok üzüldüm sabahtan beri ağlıyorum böyle bir durumla karşılaşan oldumu acaba ?😞