Sevi_l canım benimde 15 çıktı doktor ister mama ver dedi ama benim sütüm yeterli geldi. Tekrar ölçtürmedim ama göz bebekleri sapsarıydı şimdi baya açıldı 20 günlüğüz. Sık sık emzir uyandır zorla. Sarılık uyutuyor çünkü. Sınır 17ymiş hastaneye yatması gerekecekti ben götürmek istemedim kendim bol bol emzirdim.