tombul0bebek Kızlar sağlık ocagı bana decavit yazdı da normalde demir ve omega 3 kullanıyordum bittiğini söyledim bunu yazdı
[silindi] tombul0bebek bende kullaniyorum d vitaminim dusuk 1 ay kullandim yukselmedi doktor damla syisini yukseltti icerik olarak temiz oldugu icin bu vitamini oneriyorlarmis
Elzemm_ tombul0bebek canm şuan kullanmıyorum ama en iyisi o sade d vitamin i içermiyor çoğu vitamin var
Pijamaskeliler tombul0bebek bana doktorum verdi foliki bıraktirdi 6.hftada decavit verdi 8 haftaya girdim
Aysegulsayhar tombul0bebek 24.haftadayım hep kullanmıyordum kan testleri yapıldı kan vitamın düşüklüğü nedeyidyle yazılmıştı
Limonsekeri tombul0bebek benim ilk kontrolümde doktor folbiol folikasiti içme bırak dedi decaviti yazdı bunu kullan dedi
isim Limonsekeri başka ilaç daha kullaniyomusunuz 17.haftadayim da sadece d vitamin damlası ve decavit kullanıyorum merak ettim baska ilaçta gereklimi diye
Pelinakcn tombul0bebek bende kullanıyorum 2 kutu bitti 3.kutuya başladım. 28+2 deyim yaklaşık 2 buçuk aydır kullanıyorum