Aleynaslgar evet gittik doktor muayene etti yalanci doğum dedi açılmama baktı acilman yok dedi yatış verdi ama ben yatmak istemedim ebeye de sordum nst güzel çıktı kalmama gerek yok dedi doktorum da nst den sonra kalmana gerek yok dedi dört doz ciğer geliştirici verdi ne olur ne olmaz diye erken doğum riskine karşılık , Progestan verdi iki hafta sonraya da kontrol verdi kontrole kadar progestani kullancam inşallah bir şey olmaz , sizde gidin doktora geciktirmeyin bişey yoksa bile içiniz rahat eder en azından 🥺 Allah yardımcımız olsun ya