bhrey kızlar kistim var diye soğan suyu içiyorum 1 hafta oldu. Dün ve bugün kasık ağrılarım ve gögüslerim acıyor elledikce neden acaba ovülasyon da yapıyorum ama yumurtlama görmedim henüz
Rabiakltk5 bhrey ben adetim bitti 2 gün içtim sadece ama 3 gün yataktan çıkamadım aşırı derece de hem belim hem kasiklarim ağrıyordu artık sinirden ağlıyordum bende enfeksiyonda vardı herhalde ise yaradı sokup attı ne varsa ayın sonunda da Hamile olduğumu öğrendim
annesinin_beybisi bhrey soğan suyundan kaynaklı olabilir mi . bende de baya bir karın kasık ağrısı yapmıştı hatta zarar mi verdi acaba demistim
bhrey bahar-1903 gecen hafta pazartesı başladım . reglimde gecen hafta carsamba gunu bıttı . Hem basit kistim vardı onu söksün diye hemde hamıle kalmak ıcın içiyorum
bahar-1903 bhrey Bende sogan suyu içerek hamile kalmıştım. Adetin başladıktan 5 gün sonra sabah aksam aç karnına 1 orta boy soğan kaynattim ılıyınca içtim 15 gün devam ettim o ay hamile kaldım 🤲🤲
bhrey bende gecen hafta aşılama ıcın gıttıgımde yumurtalık kıstımın oldugunu söyledıler dk verdıler ama ben kullanmadım 7. günüm sabh aksam ıcıyorum şiddetli değil ama kasık ağrılarım oluyor sızı şeklinde ve bugün gögüs ağrısıda eklendı .kac gun yapmk lazım ben yumurtlmaya kadar devam edeyım dıyıorum
bahar-1903 femme yok adetim başladı 5 gün sonra içmeye başlanacak, ister adetin bitmiş olsun ister bitmemiş olsun adet başlangıcından 5 gün sonra başlanacak, mesele p.tesi adet oldun cuma günü yani 5. Günü başlaman lazim
bahar-1903 femme bu ay 15 gün yaparsin ,eğer tutmaz adet olursan diğer ay 10 gün yapman yeterli ,zaten 2aydan fazla kullanılması önerilmiyor. İlk ay olmazsa 2. Ay kesin sorun veriyormus
bhrey bende 18 ınde oldum 20 si aksam ıcmeye başladım bugğne kadar . Ovülasyon testi aldım henuz pik görmedim ama onunla değerlendireceim bu ay . Carsambada randevum var