Twinmomtobe inşallah amin ya çok üzüldüm aynen ben sabahtan beri hiç bişe yemedim ve ağlıyorum sürekli ultrasonda bebeğin ensesine bakıp. Cidden nolur bana dua edin bişe çıkmasın. Bende hepimize edicem. Allah kimseyi hiç bi anneyi evladıyla sınamasın:( çok zor bişe.
Aminosentez duyduğum kadarıyla düşük riskini arttırıyormuş, ben o yüzden hiç güvenemedim ona