Merhabalar 34+0 dayız bugün bebegimde ozellikle karın çevresinde 3-4 hafta gerilik var 42 cm ve 1660 gr. Biraz da suyum azalmış 2 doz ciğer gelistirici oldum 2 doz da yarın olacağım. Doktorum önce 37+0da alırız diyordu bugün ise bayramdan önce alacağını söyledi yani en fazla 35in ortalarında doğum olacak. Bu durumu yasayanlar, çevresinde olanlar falan yardımcı olabilirler mi? Neler yaşadılar acaba