heyecanliana93 geçiyor canım ilk günler bende ağlıyordum kimseye belli edemiyordum tırnak yiyordum sürekli bebekle alakalı değil bebeğimle gayet mutluyum ama kendimle alâkaliydi galiba seni psikolojim bozulmuş gibiydi şuan 1 ay 3 günlük olduk bile herşey düzeldi alıştım kendime bile şaşıriyorum sanki yıllardır bebek bakıyorum😄😄