Asli-beren allh belalarını versin onarın. Pandemi diye oda süsletmediler adam gibi, masamızı bile evden kendimiz getirdik. Sora fotoğrafçıyı rica minnet aldılae yine pandemi diye. Ama gel gör ki banyolarda kağıt havlu yerine normal ev havlusu vardı. Pislikler. Cimriliklerinden ölecekler!! Üstelik kliması bozuk oda verdiler, yeni doğum yapmışım lohusayım cayır cayır yandım. Oda yetmedi doğumdan 19 gün sonra hastanelik oldum. Yumurtalık ve tüplerimde enfeksiyon oldu. Ölümden döndüm 15 gün başka hastanede yattım. Arafe günü taburcu oldum. Sadece doğuma 18.000 tl para ödedim. Kendi dr umda gebelik takibi ücretlerim hariç. Benim hoca medicana ile anlaşmalıymış. Allahından bulsunlar. Her yere şikayet edeceğim. Bi kendime geleyim de!! Aman aman sakın asla tavsiye etmiyorum. Zıkkım olsun kuruşuma kadar.