Kızlar 35 baş aşağı duruyordu 38 gittim yan duruyor normal olmaz dediler 4 gün sonra gel sezeryan günü verelim dedi doktor bugün gittim yine dönmüş 39+2 kanalda da değil doktora tekrar dönerse suni verip doğurtsanız dedim ilki normal sezeryandan cok korkuyorum doktor 40i gecerse dedi kendi gelmesi iyimiş yine dönerse bu bebiş var mı başına gelen sguat yürüyüş ilik duş hepsini denedim deniyorum gelen yok 😂